سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذهن خلاق (creative mind)
 

 

اینم از تزئین ماکارونی قالبی :

ماکارونی رو توی یک ظرف جداگانه با سس (گوشت و قارچ و رب) و پنیر پیتزا رنده شده مخلوط کردم . دورتا دور کف پلوپز رو سیب زمینی چیدم و ماکارونی رو داخل پلوپز ریختم و روی شماره 2 گذاشتم .

توی فاصله ای که ماکارونی دم میشه توی یه ظرف بزرگ (یه ظرفی انتخاب کنید که بتونید ماکارونی ها رو صاف توش بچینید و به هم نریزه ) یه دسته ماکارونی ریختم و گذاشتم 10 دقیقه بجوشه بعد ماکارونی ها رو همینطوری صاف از توی آب کشیدم بیرون و گذاشتم توی سبد تا آب اضافه جدا بشه . بعد یه دستکش پوشیدم و مثل گیس بافت ، ماکارونی ها رو بافتم . گیس بافت ماکارونی رو 5 دقیقه گذاشتم توی یک ماهیتابه تا با سس رقیق شده (یه مقدار از همون سسی که برای ماکارونی درست کرده بودم رو با آب جوش رقیق کردم ) بجوشه و کاملا آب سس خشک بشه و غلیظ غلیظ بشه و اصطلاحا به روغن بیفته. (یه مقدار خیلی کم روی گیس بافت پنیر پیتزا هم ریختم ولی نیازی نبود)

در آخر هم ماکارونی قالبی رو برگردوندم توی ظرف ، گیس بافت رو کنارش گذاشتم و با هویچ سرخ شده (رنده کردم و با ادویه کاری و روغن سرخش کردم) ، خیارشور و عدس پخته شده (عدس رو هم با یه کمی روغن پیاز و نمک و ادویه از قبل پخته بودم) تزئینش کردم




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 90 بهمن 30 :: 6:44 عصر :: توسط : ماه بانو


تنوع طلب ، کمال طلب و فوق العاده احساساتی هستم.

لوگو
تنوع طلب ، کمال طلب و فوق العاده احساساتی هستم.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 18755